1. Mag ik sieraden terugsturen als het toch niet blijkt wat ik ervan had verwacht?
Je mag de sieraden zonder opgaaf van reden terugsturen. Geef dit per e-mail aan en zorg dat de oorbellen binnen 2 weken terug gestuurd zijn naar Jewels with Flair. Je krijgt dan je geld binnen 5 werkdagen terug op je rekening gestort. De sieraden mogen niet zijn gedragen. Indien de bestelling helemaal wordt geretourneerd, zal Jewels with Flair ook de verzendkosten vergoeden. Indien een deel van de bestelling wordt terug gestuurd, worden de verzendkosten niet vergoed (indien is gekozen voor track & trace of verzending naar België).
2. Wat is de kwaliteit van de sieraden?
Alle sieraden zijn nikkelvrij en hypo-allergeen.
Alle verzilverde én vergulde sieraden zijn voorzien van een kwalitatief goede plating. De plating is dikker dan wanneer je sieraden koopt voor een paar euro. Toch kan het zo zijn dat bij jou nét dat laagje sneller slijt dan bij de ander. Hier vind je meer informatie over het verouderingsproces van verzilverde en vergulde sieraden.
3. Heb ik garantie op de sieraden?
Je hebt 6 maanden garantie op de sieraden. Het gaat dan om sieraden die stuk gegaan zijn en gerepareerd moeten worden. De garantie valt niet onder verzilverde of vergulde sieraden waarvan het laagje is versleten omdat dit afhankelijk is van de zuurgraad van je huid en Jewels with Flair daar geen invloed op heeft.
4. Wat is de levertijd?
De meeste sieraden zijn uniek & handgemaakt door Erlinde Kramer. Je bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Daarnaast zijn er een aantal merken toegevoegd aan de collectie. Deze sieraden kunnen soms als ‘nabestelling’ worden besteld. Je wordt dan binnen 3 werkdagen geïnformeerd over de geschatte levertijd. Met spoed je bestelling nodig? Vermeld dit bij ‘bestel-notities’ en je bestelling wordt naar voren gehaald.
5. Hoe weet ik dat de betaling veilig gaat?
De webshop is beveiligd via een SSL verbinding. Dat houdt in dat de datastroom tussen de webshop en de bezoeker goed beschermd is en niet gelezen kan worden door derden.
6. Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, dat kan via Klarna. Je kunt de sieraden dan eerst bekijken en daarna betalen via Klarna.
7. Hoe worden de sieraden verpakt?
Verzilverde & vergulde sieraden worden ingepakt in een papieren zakje. Sterling zilveren sieraden en goud op zilveren sieraden gaan in een sieradendoosje.
8. Kan ik ook sieraden laten ontwerpen?
Ja dat kan zeker. Mail naar info@jewelswithflair.nl voor de mogelijkheden.
9. Wat zijn de verzendkosten?
Voor verzending binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Voor orders naar België wordt €4,95 in rekening gebracht.
Met name tijdens de feestdagen is het verstandig je order via track en trace te laten versturen of aangetekend te laten verzenden. Kosten Track & Trace: €3,95, Pakketje aangetekend laten versturen: €7,95.
10. Kan ik een sieraad ook cadeau geven en kan de ontvanger dan ook het sieraad ruilen?
Ja, dat kan. Vul bij het verzendadres het adres van de ontvanger in en bij factuuradres je eigen adres en e-mail adres. Het is ook mogelijk een cadeaubericht achter te laten tijdens het bestelproces. Aan je sieraad , dat altijd als cadeautje wordt verpakt, wordt dan ook een kaartje toegevoegd met handgeschreven tekst.
11. Kan ik een berichtje aan mijn bestelling toevoegen als het om een cadeautje gaat?
Ja dat kan zeker. Vermeld je tekst bij ‘bestel-notities’. Aan je bestelling wordt een kaartje met handgeschreven tekst toegevoegd.
12. Kan ik ook cadeaubonnen kopen?
Jazeker. Hier vind je cadeaubonnen.
13. Is er ook een fysieke winkel?
Nee, die is er helaas (nog) niet. Wel sta ik af en toe op een braderie. Indien ik daar sta vermeld ik dat hier en op social media.
14. Ik zie een mooi sieraad, maar wil het net even anders. Kan dat?
Dat kan. Mail voor de mogelijkheden naar info@jewelswithflair.nl, chat via Facebook Messenger of laat hier een berichtje achter.
15. Waar worden de edelstenen ingekocht?
Alle edelstenen worden ingekocht bij groothandels én kralenwinkels in Nederland. Soms kom ik een mooi kralenwinkeltje tegen en dan moet ik gewoon een paar strengen meenemen :).
16. Is de webwinkel aangesloten bij een keurmerk voor webwinkels?
Ja. De shop is aangesloten bij Webwinkelkeur.
Staat jouw vraag hier niet bij? Kies hier hoe je contact met me wilt.
Ik wens je veel shop plezier!
Erlinde Kramer